広瀬すずと高畑充希はどっちが演技が上手?
コメントしよう!
トピックも作成してみてください!
トピックを投稿する Antaisin kirjan kulinaristiselle äidilleni, joka astui juuri ylilääkärin saappaisiin. Näen sieluni silmin, kuinka hän ensin pläräisi kirjan läpi ja sitten tekisi tulevien viikonloppujen menut ja ostoslistat. Meillä oli aina sunnuntaisin tapana kokata illallinen koko perheelle, parasta äiti-tytär-aikaa. Näihin tunnelmiin olisi ihana palata tämän kirjan parissa sitten kun taas päädyn kotivisiitille oppskelukauiungistani. :)
飽きてきた主役は難しい
いつも似たような役ばかり
たまに悪女でもやってみたらいいかも

