リコーダーは得意?苦手?

リコーダー 得意
得意

11(26%)
リコーダー 苦手
苦手

31(73%)

26%
73%
コメントしよう!
画像・吹き出し

タグ: 得意 苦手 リコーダー

トピックも作成してみてください!
トピックを投稿する
学び2022/08/11 19:58:57 [通報] [非表示] フォローする
TTツイートしよう!
TTツイートする

拡散用



1: 1コメさん 2022/08/11 20:20:04通報 非表示

変な音でるし苦手


2: 2コメさん 「苦手」派 2022/08/11 20:28:21通報 非表示

>>1
共感


3: 3コメさん 2022/08/11 23:19:22通報 非表示

Recorder? Haha, there's no way I'm good at that, lol.

I don't have any musical talent.

Well, I think that lack of talent is an excuse for people who don't like to work hard. This is not scientific, this is about talent for me. If you think of it as a kind of philosophy, so to speak.


画像・吹き出し

トピックも作成してみてください!
トピックを投稿する